December 5, 2012

Keliru !!!

Assalamualaikum....

Ya ALLAH...hanya padaMu aku mengadu...tempat yang terbaik untuk aku mengadu...Di blog aku ni sahaja lah aku mengdu selalu aku mengadu kepada mak aku...Mak aku memahami aku walaupun dia membangkang apa yang aku buat sekarang...Kini aku tidak tahu lagi yang mana satu betul dan yang mana satu salah...Dia kembali kepada Ku....Aku menerimanya...Ya ALLAH...apa yang aku nak wat sekarang...Tapi pada masa yang sama dia tetap mahu kedua-duanya...Tidak mahu menolak yang lagi satu sebab takut tersalah pilih katanya dan sayang kepada dua-dua....Urm...Aku terlalu sayang dan cintakan dia...Aku tahu sayang dan cinta tak dapat kita lihat dengan mata kasar kita...Tapi aku boleh merasakan kehadiran sayang dan cinta padanya...Dan juga aku tak boleh terima caranya...Aku tetap suruh dia pilih antara satu...tapi dia kata tak boleh wat keputusan sekarang...Kena tunggu 2 or 3 tahun lagi...Aku sanggup menunggu...Tapi aku takut aku yang berputih mata..Ku tunggu saja lah hingga aku habis graduate di sini...Hubungan yang dinamakan "GANTUNG TAK BERTALI"


KATA HATIKU "AWOK"
Aku pecinta yang setia,
Setia pada yang satu,
Aku tak sanggup dikecewa,
Tiada yang kedua,
Tiada tolak bandingan,
Aku tak mahu menyesal dikemudian hari,
Aku  takut tergigit jari,
Ku akui,
Semakin jauh, Aku semakin merindui kamu,
Tulus dari hatiKu,
KAMU?
Kamu tak sanggup tunggu kepulangan aku ke?
Hingga timbul Orang ke-3...!!!!
Hurm,,,....
Walaupun perit dan sakit...
Badan ku terasa mencucuk-cucuk...
Bagaikan terkena duri sembilu,....
Aduh...
Sakitnya...
Hurm...
Aku hanya manusia biasa sahaja... 
Tapi..
Kita boleh memperbaiki kehidupan yang lepas,
Aku mahu pandang kehadapan,
Aku tak mahu berpaling kebelakang,
Hanya akan membuatku menyesal,
Bagaimana kisah penghujungnya?
Tunggu dan lihat...
Ku harapkan penghujung yang gembira...
Dah macam cerita dalam drama TV plak....
Aku terima dugaan ini dan akan ku harungi cabaran dalam hidup ini...
In shaa ALLAH...Aminnn...


No comments:

Post a Comment