November 20, 2012

TEGUH

ASSALAMUALAIKUM...


YA ALLAH...
Kuatkanlah hatiku agar tidak mudah tersakiti,
Dan mudahkanlah aku untuk memaafkan mereka yang telah menyakitiku...
Semoga jauhkanlah aku daripada menyakiti hati orang lain...
Aku tidak mahu bermusuhan dengan saudara sesama Islam yang lain....
Bermusuhan hanyalah akan memecahbelahkan saudara kita sendiri...
-PEACE NO WAR-

Insyaallah...



YA ALLAH...
Aku lemah ketika si dia mengucapkan kata-kata itu...
Aku masih ingat lagi...
Hingga kini, tetap terpendam di hati dan ingatan Ku...
Hanya ALLAH sahaja yang tahu di dalam hati Ku ini...
Aku lemah...
Namun aku gagahkan untuk aku berdiri seteguh sebelum ini...
Insyaallah...
Aku merawat dengan senyum...
Walupun senyuman Ku kini hambar...
Tapi didalam hati masih ada luka yang berbalut yang belum sembuh...
Kenapa kamu buat Ku begini?
Air mata Ku masih tetap mengalir di pipi Ku...
Tabahkanlah hati Ku ini Ya ALLAH...
iNSYAALLAh...

No comments:

Post a Comment