December 27, 2012

AKU PEJUANG :)

Assalamualaikum....





Selepas beberapa tidakku mengadap cik online. Disebabkan menyiapkan cik final project di uma kawan-kawan.Belajar dari mereka apa yang aku tidak tahu.Balik rumah sewe je aku terusku ambil laptop dalam beg terus ku menghadap cik online...huhu...rindunya kat cik online...rindu sangat-sangat..Hari ni layan lagu nasyid...best-best...sayu, nyaman, kerinduan dengar lagu nasyid ter...hehehe...nyamannya hatiku...walaupun minggu ni study week dah start tapi aku masih menghadap cik assigment and project sokmo...bile nak siap ni wei...aduish...ketabahan dan kekuatan diperlukan di masa kini...Aku terfikir aku ni suke sangat berhijrah..ayoooyoo...Demi cik project ku...ku sanggup padamu cik project...hehehe...kepada kawan-kawanku..terima kasih sangat-sangat membantuku dalam menjayakan final project ni wei...tanpa korang hidupku tak bermakna...akan terkontang-kanting...

Dalam kesibukkan disilih dengan kerinduan..Aku sentiasa terfikirnya...tup,tup,tup...ring.ring,ring...telefon berbunyi...terdengar suaranya...huhu...Walaupun hanya dengan santapan suara, dapat mengubati kerinduan yang bersarang dihatiku ini...Tak dapat ku gambarkan perasaanku di saat itu...perasaan berbelah bagi..bercampur baur...saya pun tak tahu apakah perasaan ini...






Syahdunya lagu ini : 
Kata-kata cinta terucap indah
Sakit yang ku rasa 
Biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Terngat semua yang kau berikan untukku
Lindungiku dari putus asa





p/s : Aku hanya insan biasa yang kerdil disisi Mu

No comments:

Post a Comment