December 28, 2012

AWAK

Awak.. 
maaf tumpang tanya? 
Lorong CINTA, Jalan SAYANG,
Kampung RINDU, Daerah KASIH SAYANG,
Poskod 1.4.3 pekan HATI,
Bandar I MISS YOU.

Dekat mana ya ?

Teman istimewa:
awak jalan terus ikut jalan ILAHI,
nampak simpang 3 masuk belah kanan ,
ikut jalan Bercinta Selepas " Aku Terima Nikahnya " ..

Sepanjang jalan tu awak akan nampak belah kanan ,
kedai BATAS BATAS PERGAULAN dan sebelah kiri
pasar sibuk sikit , iaitu pasar PERSIAPKAN diri..
haa itu tandanya awak berada di jalan yang betul ,
semoga selamat sampai di sana.
dan Aku doakan moga dirimu bahagia hingga ke akhir hayatmu :')

♥ Aku Bangga Menganut Agama Islam ♥





bILA akU bACe Ayat-aYat dI ATAS tUH, waT hAtI KU teRusIK daN seDIH..kEnaPA ye? 
TeRtANYA-TANyA ku dI dALAM haTIKU...sAyu, pILU...tApi KU bERsyUKUR aKU seoRANG muSLIMAH....I lOVe ALLAH, Islam, Rasulullah, MAKbaPak ku, dan keluargaku...
Apapun yang terJadi Di Dalam Hidupku, AKU akan terus kan...insha ALLAH...

No comments:

Post a Comment