December 9, 2012

It's me

Assalamualaikum....



First time aku guna pelbagai jenis font dengan membentuk muka orang...
Best sekali buat assignment ini guna adobe illustrator...
Walaupun fed up pada mulanya...
Tapi alhamdulillah...
Siap juga assignment aku yang satu ini...
Aku belajar satu persatu dari awal hingga akhir..
Susah gak nak wat assignment ini...
Sebab aku bukan bukan budak diploma...
Budak diploma lebih pandai wat benda-benda macam ni...
Sebab depe guna masa diploma dulu...
Aku pula hanya budak STPM...
Masa STPM aku tak belajar guna adobe...
Bila dah masuk universiti saja aku kena belajar guna adobe...
Program aku memang kena guna adobe....
Tak pe lah...
Belajar mencintai adobe-adobe aku ni...
Program aku kena guna adobe illustrator, adobe in design dan adobe photoshop...






No comments:

Post a Comment