October 10, 2012

Me !!!!!

Assalamualaikum and hai awak sume      ^______^

Me !!!  hehehe..betul ke aku ni??? huhu...Aku g class Softskill...Budak-budak yang dalam group aku ari tuh..tak mau dok dengan aku lagi...padahal depe dah singgah kat tempat aku dok dalam Bilik Seminar CTF2...aku dok barisan depan baris ke-3..depe siap kire tempat dok lagi...kate tak muat la...urm...biar la...law tak mahu dengan aku lagi pun tak ape...orang lain ada lagi...biasa la manusia kat dunia ni...aku dah paham dah perangai setiap manusia ni...

Dalam class tersebut...aku hanya diam kan diri sahaja...sebelah aku ada orang dok..Budak tahun 1..semester 1...Sume budak junior...aku senior..adik yang dok sebelah aku namanya "yati"..budak Sabah...Program Pengurusan Seni...Lecturer aku "Al-Ghazali" bagi note and  slide presentation"..

Setelah 1 jam lebih...Habis lah sudah ucapannya...

Lectrer suh bentuk kan kumpulan..aku masuk dalam group budak junior...tak ada senior dah...urm..akhirnya aku dapat masuk group budak-budak sebaris dengan tempat aku dok..Alhamdulillah.."Yeah !!! Aku dapat kumpulan" Lecturer suh bentang "Misi dan visi group pelajar"...Bincang-bincang...depe suh aku dan Yati bace...hehehe...aku tak kisah dah...lagi pun aku nak practice tok jadi berani berucap dan bercakap kat depan orang ramai...mase aku cakap kat depan dah tak gagap dan takot sangat la...huhu...Alhamdulillah...Law ada lagi...aku nak cakap lagi la kat depan orang ramai..Selesai sudah...hehe...tnggu minggu depan pulak...

Lepas Class....



Aku berjalan ke luar bilik seminar..aip...Lectrr berdiri kat tepi..salam sorang-sorang..tapi sampai kat aku...Lectrr salam tangan sampai kat aku aje..Lectrr tanye aku dari mane...aku jawab lah aku dari Perak...Hilir Perak..

Lepas beberapa minit...

Ujan plak kat luar...huhu...redah ujan la...ape lagi...aku berjalan dari CTF2 mau ke fakulti FSGK...sebab nak pegi pejabat...Mase aku jalan aku nampak lectrr softskill aku yang tadi...ape lagi..aku terus la payung kan lectrr aku..kan ujan..sambil tuh..lectrr aku tnye macam-macam...hehehe...baru taw aku adalah pelajar tahun ke-2...malu deh aku...tapi tak ape...aku dapat la rapat dengan lectrr tuh...hehehe...Ingat lectrr tuh kat aku..huhu..wat baik berpada-pada...Aku hanya mahu mencari pahala sahaja...dengan hati yang ikhlas mahu m'bantu lectrr tuh....Syukran...

Sekian....



$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$







No comments:

Post a Comment