October 10, 2012

Ku tak sangka

Assalamualaikum  ^___^


Refresh balik my brain...huhu...Semalam group aku, subject GKG 2133 Introduction to Digital Media wat presenation depan lecturer dan coursemate... Gementar, dan seram sejuk weiii...Tapi sayang, aku dah lakukan kesilapan semasa presentation.."MALU DAN KECEWE"...Aku telah kecewe kan my group member..urm...Perkara yang berlaku terhadap aku semalam, aku akan jadi kan pengajaran dan pedoman pada diri ku sendiri. Selepas ini aku akan lebih prihatin dan ambil tahu sume perkara. "Belajar dari kesilapan"...Perkara yang dah berlaku. Kita tak boleh putar balik masa..Ape pun yang berlaku aku akan teruskan dan mengharunginya.."REDAH SAJA"..Asalkan tidak disalah undang-undang or agama...Lepas ini aku akan beranikan diri untuk bercakap di khalayak orang ramai...Ingat..."USAHA TANGGA KEJAYAAN"....


"Peace No War" 
"Rajin kan Diri, Don't lazy girl"  

^________^

No comments:

Post a Comment