October 2, 2012

ALHAMDULILLAH ^_^

Alhamdulillah dan bersyukur kehadrat Illahi...

(Hanya ALLAH saja yang tahu perasaan hati ku bagaimana sekarang..huhu)

Petang tadi aku pegi kuliah kol 2, tapi naek bus kol 1.30 pm. Hari ada kuliah subjek "Introduction to Digital Media". Kalau aku masuk kuliah ni.hati aku akan berdebar-debar.hahaha.Kerana aku telah mendapat homework untuk project ku bersama group aku. Aku dan group aku dok dalam bulatan.Kami bincang bagai. hehe.kami kene bincang dalam satu group untuk reka letak logo pada envelope, letterhead,flyer dan name card. Macam-macam kami bincang tadi.tanye lecterur (Pn Mai) aje group kami ni..belaja dari bawah dan xtaw kene tanye.nanti sesat jalan nanti.hehehe. 2 melayu, 3 cina bergabung dalam group kami.hehe,...bersyukur depe ni ok, hehe..kelakar la budak-budak group aku..ada mase lagi depe wat lawak..haha..konsep group aku adalah magic..Nama syarikat aku dan group aku adalah MIRACLE GRAPHIC STUDIO. haha. Tibe-tibe abang long (fadil). kami panggil dia abang long... Abang long cakap " jam kredit dah lulus, nama dah kua.d kat opis". Hati ku gumbira++++berbunga. huhu.. terus pegi ke pejabat am lepas aku taw... aku pegi dengan ika (my lovely frenz) hehe. Aku pegi chek.betol la ada nama aku.hehehe.Bersyukur sangat-sangat. Lepas abis kuliah.Aku dan Ika pegi makan roti canai kat Cafe Cempaka. Sebelum ni m'gidam boh. hehe..sebab dah lame x makan. Aku pesan 2 roti kosong,.hehe.Kenyang sudah, Ahamdulillah. Naek bus balik.Turun kat depo bus. Terus balik rumah. Dah sampai rumah terus letak beg dan barang3 terus pegi toilet, hehe.pastu mandi terus dan solat asar.Kemudian cepat3 bukak my lappy (laptop).hehe. Terus on button . Terus bukak laman "unimas". Register Course, come on baby......tup3...yes3 (boleh tambah kredit dah). hehe..suke suki nye aku hari ni..bersyukur sangat3..

HATI sedang RINDUKAN MAK & BAPAK di kampung

*********************************************************************************************























No comments:

Post a Comment