November 9, 2012

Design Process :)

Assalamualikum awak sume....

Esok aku ada exam...huhu...Exam subject Design Process...Chaiyok! chaiyok! chaiyok! tok exam esok..semangat pembakar diri sendiri setelah ape yang berlaku terhadap ku pada minggu ini...Akan ku jadikan pedoman, pengajaran dan aku harap ada hikmah dia atas segala ape yang berlaku kini..Eh terpesong tajuk plak...hehehe...Aku harap hari esok lebih baik dari hari ini...Aku memerlukan mase untuk melupakan si dia...aha!...Susah taw...ingat senang ke...Hanya ALLAH sahaja yang tahu akan kebenarannya...Mak dan kawan-kawan rapat ku yang beri semangat kepada ku...terima kasih kamu semua...Esok exam Design Process pukul 2.30-4.30 ptg....Ya ALLAH, permudahkanlah untukku menjawap soalan yang tersedia esok...Amin...



p/s: Hati------> jangan ingat si dia lagi
      Mak bapak------> I loVE you all 
      Masa----------> akan ku kejar cita-cita ku....n akan ku buktikan kepada si dia bahawa         
                            aku lebih berjaya dari sekarang...Insyaallah...Amin...


No comments:

Post a Comment