May 14, 2013

START LAGI :)

Assalammualaikum....

Aku, kini dan selamanya....start lagi...huhuhu...apakah itu? tanda tanya ke? hehehe...aku pun tak tahu apakah itu? 1 jam saja...hehehe...i'm here...aku putuskan nak makan la rasenye...perot macam lapar balik je ni...huhuhuhu..itu la jawapan aku...ni la law budak U, stay mase malam kene ada makanan tambahan atau makanan lebih...nak makan ape ye malam ni? macam nak makan snek atau cikedis la pulak perot aku ni...haish...berat badan pun makin turun sebab tak cukup makan atau masalah yang aku hadapi ni...? susah aku pun nak jawap...huhuhuhu...hidup ini penuh dengan liku-liku kehidupan...lalalalalala....

Assigment oh assigment...aku sayang padamu...aku tak akan mengecewakan kamu lagi...sebab aku sayang dan aku akan rindukan kamu...hehehehe...bile aku kira-kira balik tengok kalendar, lagi 42 hari lagi aku nak balik ni...huhu...sebelum balik aku kene selesai dulu dengan keje yang ada kat sini...urm...tapi tak ape...yang penting kene teruskan hidup...harus aku harunginye...sayang aku kat encik assigment ni...hehehehe...dalam hati (horey3, tak sabar3 nak jumpe org t'cinta=keluarga t'cinta, jangan salah faham...hehehehe)...hahahaha...macam ni la aku setiap semester...hanya menanti saat nak balik kampung aje...huhuhuhu....


No comments:

Post a Comment