September 24, 2012

Rehat bersama rakan..(my coursemate)

Assalamualaikum...

Aku bersama rakanku ( Ika )...
Kami berjalan dari fakulti -> Cafe Cempaka -> Surau TAZ
Kami berehat di Surau Kolej Tun Ahmad Zaidi / TAZ...
Sebelum ini, aku ada kuliah di Studio Grafik di Fakulti..
Selepas ini, aku ada kuliah dan sebab tu jugak aku berehat di surau...
Tadi aku beli nasi goreng je tadi kat Cafe Cempaka...

Gambar Hiasan saje *_*


Aku tak mahu balik rumah sebab rumah jauh dari fakulti...
Perjalanan pergi & balik ke fakulti adalah lama...
Kami wat lakaran di surau sambil berehat...
Lakaran malam tadi saya dah wat sikit...
Tinggal sikit je tuk 1 group kami...
Wat lakaran logo studio kami sendiri...
Kene reka sendiri...

K lah mahu sambung balik wat lakaran...
huhuhu...
@_@

Assalamualaikum kepada pembaca semua...
Bye, bye, bye....
##############################################################


4 comments:

  1. kat UNIMAS pun ad nama kolej Tun Ahmad Zaidi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep...ada..Kolej Tun Ahmad Zaidi or Kolej TAZ merangkap kepada asrama bagi pelajar UNIMAS :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. kat UM pun :) kolej ke-10 nama kolej Tun Ahmad Zaidi. hehe tetiba exited plak ^^

    ReplyDelete