September 23, 2012

Refresh

Assalamualaikum, 




Di sini saya mahu berkongsi cerita tentang diriku. Semester baru bermula. Semester ini adalah semester ke-tiga. Tidak ku sangka aku sudah menjadi senior. huhu. Saya adalah pelajar tahun 2 jurusan Teknologi Seni Reka, major Graphic Design di Fakulti Seni Gunaan dan Kreatif di Universiti Malaysia Sarawak. Saya balik ke Sarawak hanya sorang diri tanpa berteman. Biaselah senang lagi bersendirian daripada berteman. Ini adalah lumrah dalam kehidupanku. Aku terpisah dengan ibubapa & keluargaku. Maaf ye, di sini saya mengantikan perkataan saya dengan aku, kerana saya lebih senang mengunakan perkataan 'aku' untuk mengambarkan diriku ini. I'm homesick right now !!!!!   :(  
<persaan rindu kat mak, bapak, kuarga & boyfren>

No comments:

Post a Comment