March 25, 2013

SEMESTER 4 :)

Assalamualaikum...

Semester 4 bermula sudah...semester 4 ni dah sibuk dengan project melukis kembali...huhu...sketch oh sketch...semester ni aku ambik 2 subject yang melukis..Subject Figure Drawing dan Media Drawing and Techiniques...kedua-dua subject ni telah menjadikan aku seorang pelukis kembali...aku suke subject ni...sebab banyak menggunakan kemahiran yang ada pada diri kita sendiri dan melatih kita menjadi berani dan yakin untuk melakukan sesuatu...sejak beberapa minggu ni aku sibuk dengan project Mural subject Media Drawing and Techniques yang menggunakan playwood...siang malam, makan tidur hanya tuk Mural...huhu..project ni kerja berkumpulan...theme tuk sem ni yang lecturer kita orang bagi adalah Team Building...sama dengan project ni yang diberi secara berkumpulan...dalam setiap kumpulan ada 5 orang...tapi group aku cume ada 4 orang saje...tapi tak ape...yang penting kite orang wat kerja dan bersatu dalam kumpulan...walaupun banyak rintangan yang kami hadapi dan rintangi...tetap kami ushakan sampai berjaya...harap-harap project ni dapat disiapkan dengan jayanya...InshaALLAH...minggu ni...hari khamis due date project ni...harap-harap group aku dapat markah banyaklah...Amin..kerna penting sangat...dalam 30 % per 100 %...project3 yang lain akan menyusur nanti  :)





InshaALLAH



Aku macam ni la...mula-mula malas sangat tapi nak berjaya...
Diri ni kenalah rajin...rajin ye...huhu
Tengok orang lain boleh buat...aku pun mesti boleh wat dengan baik sekali...
InshaALLAH..
I CAN DO IT !!!!!



No comments:

Post a Comment