March 31, 2013

ESOK ISNIN

Assalamualaikum...tup tup tup...esok dah ari isnin...ala...esok ada kuliah la...urm...penting semester 4 ni...aku nak bolot balik semua ape yang aku dah rugi...inshaALLAH...aku boleh...ari jumaat 2 ari lepas cuti...tapi x siap g assigment pun...haish...aku ni...pemalas betul...bangkit lah sima oit...dunia ku ni berbeza...semangat pada diri makin teguh...tapi sukarnya nak buangkan sikap pemalas ku ini...nampaknya...malam ni kene OT la ni...kene siapkan gak...law x t...pening pale aku t...assigment subject Figure Drawing kene antar minggu ni...chaiyok3....wat la peh ni...lukis dan melukis...semangat, my soul...kau datang lah kepadaku...aku menginginkan engkau...baru bole aku wat sketch dengan penuh feel...

Cinta gegar...best wooo...sambil minum Indocafe n biskut sambil tu dengar TH Gegar...i LOVE TH Gegar...mengasyikkan...layan lagu jiwang...jiwa pun jiwang...hehe...

Kehidupan ni sungguh adventure...berfikiran positif boleh membangkitkan semangat  :)

No comments:

Post a Comment